Известие

Collapse
No announcement yet.

Алфа 156 - детонации на студен двг, прекъсване на топъл.

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Ми не съм спец... може и аз да не ги различавам правилно, но има буботене, на мен ми се струва като детонации , когато искам да вдигна оборотите до към 2-3 хиляди.

    Comment


    • #17
      Бедна смес, и според мен не може да се говори за самозапалване/детонация. По-скоро късно и трудно възпламеняване.

      Все пак провери гап-а на свешите какъв е и какви точно са свещите.
      Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine

      Comment


      • #18
        ОЕМ, много ти благодаря за насоките! За пореден път!
        Днес ще взема стария дебитомер и отивам пак на диагниостика, да видим...

        На един добър диагностик му са му необходими едва 5 минути за да разбере какво става с колата.
        Лошото е че в Пловдив няма свестни майстори. Т.е. има, но те вече са се уяли и не им се занимава особено с подобни дребни проблемчета, които само ще им загубят времето времето и да кажем няма да могат да вземат някой мерцедес който ще издуят още... да кажем такива сервизи има, но има и такива които гледат Алфа като голям кръгъл камък...

        Мислих да я карам при Bobo или друг препоръчан сервиз в София , но нямам време през седмицата за такива операции , а то си иска време...

        Comment


        • #19
          Колеги, нещата почват да стават все по странни...
          До като намеря време за поредната диагностика , намеря дебитомер за проба и т.н.
          Реших да се отърва от маслото. На 9000км съм доливал към 2-3 литра. Valvoline Durablend 10w40. Беше плачевно... рядко като вода абе ужас...
          Сложих Motul 15w50. От както смених маслото проблема изчезна на 99% ?!?!?
          Сега дето се вика трябва да внимавам за да усетя проблема с падането на оборотите?!?! И паля без проблема който имаше преди...

          А налягането на цилиндъра ми го мериха с дурабленда и беше 11 на четирите цилиндъра..

          Толкова е било зле, че е изпускало ли???
          Last edited by cyberhill; d.m.y г., 19:30.

          Comment


          • #20
            Хах, онзи ден един друг колега от форума ми разправяше, че това му е изчезнало след смяна маслото Няма никаква логика в това обаче.

            Не е бил проблема в маслото. Може с по-гъстото масло да се е увеличила компресията леко и респективно сгъстяването, от там и по-добра работа ако изобщо ма несхто такова... но проблема не е там
            Last edited by oem; d.m.y г., 19:34.
            Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine

            Comment


            • #21
              А де... не мога да повярвам...

              Пак го има, но е толкова незабелижимо, че трябва да внимаваш и да дебнеш дето има една дума да го усетиш.... А преди, чак имаш чувството, че колата ще изгасне.
              Много странно.

              Възможно ли е да е губела налягане, или компресия, или както е правилно да се изразя... в даден момент на доста оптимално загрят двигател?
              Или просто е държала повече градуси , защото в момента до средата на скалата не стои постоянно. Реално даже времето е по топло а държи по малко градуси...

              Comment


              • #22
                Всичко зависи от много неща. Темпераутра на въздуха, атмосферно налягане дори, температура на мотора. Тези проблеми сутрин са по ясно изразени при по-ниски температури. Вкарай я в гараж и я запали утре сутринта. Ако не си правил нищо друго по колата проблема пак ще го има.

                За доктор е работата. Не е за поп
                Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine

                Comment


                • #23
                  Първоначално публикувано от cyberhill Покажи съобщение
                  А де... не мога да повярвам...
                  И аз не вярвах, но при мен тва изчезна след смяна на гарнит на капака на клапаните - борих се с тва 4 месеца(ако това ми се налагаше сега не бих го правил), но точно след тая манипулация вечерта, на сутринта запалих колата по същия начин както през тия 4 месеца, и проблема го нямаше, не се и появи никога оттогава......понеже не е от това, може би е било от нещо което се разбъраниква при тая манипулация, но това е нещото което правих......може и кофти маса да съм имал, или нещо от сорта.....
                  "Anybody that tells me a good car is one that is light with low power to weight ratio is an amateur" - Kazutoshi Mizuno-designer of Nissan GTR
                  F=M x A - Исак Нютон - amateur.....

                  Comment


                  • #24
                    аз се боря с тази болест вече 1 година и няма оправяне!сменил съм свещи,кабели,лули,дебитомер дроселът ми е в идеално състояние,няма пропуск на въздух от никъде и пак и пак оборотите играят вече непоносимо!на диагностика вече кво да я закачам като нищо не изписва всичко си е в идеалните норми,не е сонда не е дебитомер не е кофти гориво защото съм я карал винаги със 100 октаново на ОМВ,слагал съм кви ли не добавки и пак дърво!сутрин пали и вдига 1300-1500 оборота и на секундата започва да играят,като с тва трепери целия мотор!след като загрее,тогава вече започват големите мъки 1500-600 оборота при работа на място и то не всеки път!колата се кара от седмица и на газ проблема си го има и там!не е от газовото,щото 3 години съм я карал на бензин и пак си го е имала този дерт!аз съм в задънена улица,ако може някой да дава съвет съм отворен за предложенията му!
                    alfa romeo 156 1.8ts-спортно окачване!! R.I.P!Now Alfa Romeo 159sw

                    Comment


                    • #25
                      Ами да поразсъждаваме малко. оборотите на ПХ се поддържат от МПХ, който получава сигнал от ЕКУ в зависимост от температурата на въздуха, на охлаждащата течност, на масло (не съм много сигурен кой точно параметър се взима като регулиращ) така, че проблема може да е в някой от датчиците за температура. Обратна връзка в тази система е оборотомера значи проблема трябва да се търси някъде из тези дебри. Ако някой от датчиците за температура или обороти си е променил параметрите нищо чудно цялата система да минава в автоколебателен режим - вместо плавно да падат в зависимост от температурата оборотите колебаят. Някой може ли да сподели какви трябва да са параметрите на температурните датчици (съпротивление ) при различни температури?
                      Алфа 156 1,8ТС 1998г

                      Comment


                      • #26
                        Все пак е кола с характер

                        Но ми е чудно... аз какво сменям , нищо не се променя... а масло - промяна... за мен няма логика.
                        Ще се човърка още това е ясно

                        Comment


                        • #27
                          характер ми да и го на... на характера!преди малко се прибирам от път и моята кучка отново с мизерия,вече ме кара да изпадам в нервни кризи!по принцип по инерция не пускам щото не виждам смисъл,но днес реших д пусна и какво се получава освобождам от 5-та оборотите падат до около 600 вдигат се до 1400 и падат до толкова,че колата угасна шок и ужаш,даже бях в завой!не е от датчик на колянов вал ако си помислите защото го смених преди 4-5 дни вече незнам!!
                          alfa romeo 156 1.8ts-спортно окачване!! R.I.P!Now Alfa Romeo 159sw

                          Comment


                          • #28
                            Варианта е пускаш по инерция по планински път, скачаш в движение и каквото сабя покаже...

                            Comment


                            • #29
                              Kолеги за жалост и аз го имам същия проблем .... Наскоро имах проблем между 1500 - 2500 оборота.. бедна смес.. придърпваше.. та ходих да я видят..били свещите... смених 3 комплекта свещи и пак същотото. Накрая като я откарах на майстора му казах да я погледне по-добре, защотото ми писна да сменявам свещи...
                              Добре, че бях аз да забележа, че минават искри между кабелите на свещите.. та от там било това придърпване. Смених всичките кабели на свещите+ лулите....
                              Мина 1 седмица и почна същия проблем като при всички вас!!! Сутрин тръгвам за работа, колата на бензин държи 10 сек 1500 оборота, после почва да мени малко ... като натисна газта и така ми придърпва, че почти гасне.. не може да помръдне.Трябва да я изчакам 2 мин и тогава да тръгна.След това превключва на газ и започва проблема с оборотите...
                              Само да уточня.Преди да сменя тея кабели колата нямаше никакви проблеми на бензин сутрин... Палиш и тръгваш! Беше приказка.. само че ми придърпваше на гас (1500 - 2500).

                              Comment

                              Working...
                              X